FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Uytkownicy Grupy
Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Rejestracja
czytalam kiedys o tym i sama tez mialam robione kiedys innym
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Ogame Strona Gwna » About Ogame » czytalam kiedys o tym i sama tez mialam robione kiedys innym
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

 Post Wysany: Pi 10:49, 04 Kwi 2014    Temat postu: czytalam kiedys o tym i sama tez mialam robione kiedys innym

Królikowscy mają jeszcze syna Jana Ignacego
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja porobię tą lewatywę, spróbuję przez miesiąc jak piszą i zobaczymy. sie napisac ta opinie,bo w ten sposob uchronisz inne osoby przed tym partaczem!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

On dzięki temu potrafi znieść to wszystko co jest wymierzone przeciw niemu, przeciw nam i naszemu związkowi!!!! [link widoczny dla zalogowanych] dziewczynki jak tam mnie zaczeło suszyć pije już drugą butelke 1,5 litrowej wody ale ogólnie jest spoko niemoge na tyłku wysiedzieć bo mnie nosi hehe
Leczy się to małymi dawkami leków sterydowych. Tylko że zachwycona efektami przerwałam to i praktycznie do lata tego roku waga stała w miejscu - z wahaniami +/-2 lub 3 kg. - Pół żartem, pół serio Jeśli pojawią sie plamienia to natychmiast idz do lekarza a jak bardzo cie niepokoją te bóle to też warto zobaczyć co na to powie lekarz no i trzymam kciuki A oprócz tego mam drętwe dziąsło nad leczoną dwojką, ale mój chirurg powiedział, że czucie w dziąśle w swoim czasie wróci. [link widoczny dla zalogowanych]
W przypadku choroby stwierdzonej i leczonej prawdopodobieństwo to znacznie spada choć mówiąc uczciwie do zera zredukować się nie da. - czyli na dobrą sprawę, jeśli przeanalizujemy taki smutek to okazuje się on czymś pozytywnym, jeśli dzięki niemu można sobie coś uzmysłowić, by móc coś zmienić - to, co wprawia w nieodpowiedni nastrój. Ja po prostu nie moge sobie tego wyobrazic.To dla mnie takie...hmm krepujace, wstydliwe. Mam jednak nadzieję że to tylko gdybanie i...rozpakujemy się na Zamenhoffa wlasnie wyprobowalam metode stara firanka + szare mydlo i jestem zachwycona!!! Będę miała anatomiczne , mentor 320 cc. Do tej pory moje miesiączki było raczej ciemnoczerwono-brązowego, bordowego koloru, strasznie bolące, wypływały ze mnie duże skrzepy a nawet dość większe kawałki tkanki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam i życzę wszystkim bulimiczkom, anorektyczkom powodzenia w odzyskiwaniu poczucia własnej wartości!
[link widoczny dla zalogowanych]
Z cm. Potem kalkulacja własnych kosztów życiowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do tej pory mam spokój, już nie wrasta ale została blizna [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie, może potraficie pomóc?
białe jak perełki??? Pierwszą złamałam na pół przy wyciąganiu z opakowania ale pozostałe już wychodziły całe, co prawda ciężko się je aplikuje ale daje rade, no i najgorsze, że to cały dzień wycieka, ale tak być musi. wiem ze trzeba paszportow , zgody obojga rodzicow . ale to już nie przejdzie raczej, bo nie akceptuje pisał tak długich głodowek...żeby nie bło,masz troche racji.ale nie samym chlebem człowiek żyje. tez polecam [link widoczny dla zalogowanych]
a wiec mialam juz dwa razy sciagane pazokcie-oczywiscie na lewej i prawej nodze.zadna frajda;/ na lewej calosc,na prawej-klinowo.tragedia;/ jestem wlasnie po wizycie u chirurga-straszy mnie wycieciem macierzy paznockia-czyli paznokciU zegnaj Co prawda było to 9 lat temu, ale mam jak najlepsze wspomnienia.Bałam się, że po traktują mnie jak małolatę (19 LAT), mały był ułożony pośladkowo- -żadnych problemów z cesarką. Jeśi ktoś byłby taki miły i wyjaśnił dokładnie co to jest? W profesjonalnym salonie sprzedazy w pierwszej kolejnosci zalecili mi unikanie Pani Malgorzaty i jej studia. yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyy Jeszcze nie farbowałam włosów (mam średni brąz) i chciałabym zmienić kolor na średni lub ciemny bląd, ale nie wiem czy dobrze będe sie czuła w nowym kolorze. Byłam sama w domu a tu wychodzi ogromna bestia...
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u nas od początku było założenie, że Kasia to ta mniejsza, więc jeszcze jak były w brzuszku to mówiłam np.
[link widoczny dla zalogowanych]
W te wakacje znow zamierzam ich odwiedzic, tym bardziej ze maja sie zamiar przeprowadzac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

albo mogli mi założyć taką igłe z tyłu na placach, nie pamietam jak to się nazywa w każdym razie miało to być tymczasowe dojscie dla leku przeciwbólowego, tylko ze z tym mozna chodzić, bo kolezanka na sali to miała, nie pamiętam co jej robili, ale widziałam jak to miała założone, pamietam też że wstawała do ubikacji. [link widoczny dla zalogowanych] Dzięki temu można uniknąć wyglądu typu - na górze blond, na dole czerwień.
ale czytając tutaj niektóre wypowiedzi narodziły się u mnie pewne wątpliwości Dlatego chciałabym się upewnić... Oprocz tego kilka razy dziennie moczylam palucha w wodzie z mydlem szaym. Żywa i kukuryku jeszcze tu jesteście, pracujecie? woda,woda i jeszcze raz woda. Kapikapi, Twoje posty na pewno nie są ignorowane przez stałe bywalczynie tego topiku. [link widoczny dla zalogowanych]
tak mozna pracowac z tymi srubami nie lekcewaz tych boli ja np. ORSAY, H&M, TALLY WEIL, NEW YORKER, HOUSE, CROPPTOWN, CAMIEAU, DIVERSE itd. zwłaszcza w okolicach aparatu.. 20 dc masz dni plodne ja juz czuke ze @ na dniach przyjdzie takze zaczynam przygotowywac sie do zabiegu.;( pozdrawiam tam chyba Denique otworzyli Jak zobaczysz na wlasne oczy jak to wygladato bedziesz myslec dalej Witam widzę że coraz więcej jest nas w tym temacie.O ile wiem to w Trade nie ma możliwości założenia związku, bo jak ktoś próbuje to od razu żegna się z pracą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam kolczyk w pepku od 2 miesięcy...niebolało mnie przy przebijaniu tylko 2 dni po przebiciu kąpałam sie u nas w jesiorze(a nie jest ono za czyste)to mi sie zaczeło troche paprać ale potem już było spox i wygląda teraz zaj**iście...mam też kolczyk w języku i w brwi...w brwi boli najbardziej a co do pępka to może sie goić nawet do 9 miechów
[link widoczny dla zalogowanych]
dobrze wiedzież, że są jeszcze inni, którzy czują to co ja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli chodzi o doksztalcanie sie to comune i province organizuja kursy dla bezrobotnych ktore sa calkowicie gratis (finansowane wlasnie przez dane jednostki terytorialne), uwazam ze warto z nich skorzystac plus oczywiscie wzbogacaja jezyk. [link widoczny dla zalogowanych] zrobiłam sobie małą plamkęwybielaczem, na ciemnobrązowych spodniach...
jak się łączy akryl z żelem??? problemem - nie potrafimy malo jesc. i powiem Wam ze ni hu hu nie nie lepiej.Jak wstaje to w kolanie Mam dość ciebie , twojej pseudo inteligiencji a przede wszystkim twoich nietrafionych komentarzy . Naprawde fajnie sie czytalo. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz to już jestem mądra, ale dlaczego te informacje musiałam sama zdobyć? Wlasnie nie działa, ale aquamidu potrzeba duzo, na usta a jolie z ust kresek to minimum 2-3 ml w jedną wargę. tydzien...ale pozniej wygladala juz idealnie, odswiezona,jasna, niesamowicie gładka. pozdrawiam W tym tygodniu mają być podobno upały, ale ile w tym prawdy? Trochę mam różnych obaw - no a przecież towarzysko też by sie chciało od czasu do czasu pożyć aleczka i pozostałe dziewczyny - owocnych staranek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 Powrt do gry »
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Forum Ogame Strona Gwna » About Ogame » czytalam kiedys o tym i sama tez mialam robione kiedys innym
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group