FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
Trzymajcie kciuki za mnie a ja za was W nas jest siła i d
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Ogame Strona G│ˇwna » About Ogame » Trzymajcie kciuki za mnie a ja za was W nas jest si┼éa i d
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Žro 7:52, 09 Kwi 2014    Temat postu: Trzymajcie kciuki za mnie a ja za was W nas jest si┼éa i d

Moze wasi byli zmadrzej─ů jednak po jakims czasie - ojcami s─ů juz na zawsze.Moga nie chciec byc z wami, ale obowiazki wobec dzieci powinni wypelnia─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie jest rano pop┼éywa─ç, bo p├│┼║niej zawsze co┼Ť wypadnie bardzo Was zach─Öcam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znajomy podpowiedział mi, że można nawet sobie wybrać anestezjologa, o ile będzie wtedy dostępny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie kumam ;/ [link widoczny dla zalogowanych] Gynalgin = 10dniowa.
Mam nadzieje, ze wkrotce pojawia sie wpisy i tych kolezanek, ktore tak nagle zniknely...Brakuje mi Was. Ja odstepy czasu mam duze, ale dla mnie raz na rok takie porzadne sprzatanie organizmu to wrecz cudowny okres i daje zdrowe i czyste zaplecze na dalszych kilkanascie miesiecy. hello Bo adwokat nie jest od sprawdzania wiarygodno┼Ťci , tylko od wygrywania spraw. kupujecie przyzad do lewatywy w aptece (plastikowa banieczka z rurka, nie droga) i wlewacie wode z cytryna. [link widoczny dla zalogowanych]
Moi chlopcy czesci ciala pokazuja,ale nie mowia w ogole nie chca powtarzac nic. Dobrze mi samej było. przepraszam a czy mieszkasz gdzies na zachodzie polski? Dla pracujacych zaczyna sie dzien w momencie, gdy dla mnie jest juz jego koniec... prosze powiedzcie mi czy jest to cos złego .. Na razie więcej dziwnych pytań nie przychodzi mi do głowy Tym razem tylko lekkie podcięcie i obcięcie grzywki, ale po Nowym Roku planuje drastyczne cięcie zobaczymy co z tego wyniknie
Dla mnie jest oczywiste ze jestes zwiazany z tym programem i robisz reklame.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.fetalecho.pl/content/show/lista_le karzy_z_certyfikatami_umiejetnosci_w_zakresie_echokardiograf ii_i_kardiologii_prenatalnej ,84.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mialm bardzo intensywne masaze i bardzoooo mi pomogly endo wiedziala o nich i tylko powiedziala ze napewno mi pomoga
[link widoczny dla zalogowanych]
A-ha - Take on me
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz mo┼╝na ju┼╝ kupi─ç super mega preparaty rozwi─ůzuj─ůce ka┼╝dy problem. [link widoczny dla zalogowanych] Serio warto sobie zrobic, wiec NAMAWIAM!
sylwetka24 - Mam jeszcze pytanko Bromergon bra┼éa┼Ť codziennie przez miesi─ůc po 1/2 tabletki, czy inaczej go stosowa┼éa┼Ť? czy wiecie moze czy u nas w pl sa juz wykonywane tego typu zabieg? mam wlasna firme i nie chce laczyc bizbesu z zyciem osobistym. Jakie klimaty tam panuja .Itpppp itdddd .... Od┼╝ywk─Ö i szampon nawet kupuj─Ö u fryzjerki aby w domu tez ich u┼╝ywa─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
tak do d┼╝ins├│w, do szko┼éy Unikaj kawy, herbaty i s┼éodkich napoj├│w gazowanych zawieraj─ůcych kofein─Ö Ja to robilam bo wymagano na kursach (byly to kursy panstwowe) plus skladalam tez papiery na uniwersytet. buziam! a ja tak! Na poczatek zwykly kolczyk za 10 zl ;] przeklocie okolo 70 zl pczywiscie tez zalezy od miejsca. Zastanow sie co sie dzieje z cialem ktorego narzady sa obrosniete tluszczem bo przeciez tluszcz to nie tylko tkanka podskorna ale to sa dziesiatki kg obrastajace watrobe serce wszystko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma co si─Ö oszukiwa─ç i oszcz─Ödza─ç na denty┼Ťcie czy og├│lnie m├│wi─ůc na zdrowiu.
Drugie pytanie dotyczy sprawy, o kt├│rej nikt tu jeszcze nie wspomina┼é, a mianowicie czy m├│j sta┼éy partner te┼╝ powinien co┼Ť zarzywa─ç ┼╝eby nie infekowa─ç mnie za ka┼╝dym razem po stosunku..?

Do lady_in_red21
[link widoczny dla zalogowanych]
wspieranie si─Ö na r─Öce przy komputerze,podczas ogladania telewizji itd.i kr─ů┼╝enie jest nie takie.U mnie by┼é to ma┼éy palec lewej reki -dretwia┼éa do b├│lu.Juz to pisalam ale wracam bo przesz┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i ┼╝ycz─Ö szybkiego gojenia ran [link widoczny dla zalogowanych] Moje w┼éosy nie chc─ů si─Ö uk┼éada─ç, ko┼äc├│wki powinny by─ç juz dawno ┼Ťci─Öte bo s─ů niesamowicie suche, a gdy myj─Ö g┼éowe to mam wraznie ze w┼éosy w og├│le nie chc─ů si─Ö zmoczy─ç LUB wr─Öcz poch┼éaniaj─ů wod─Ö(co jest raczej nie mozliwe).
tez przyjedzie kolo 19 do domku...juz sie nie moge doczekac, bo okropnie sie nudze...I nic mi sie nie chce.. mefiuz: Je┼Ťli macie jak─ů┼Ť zmian─Ö (guza, torbiel, cokolwiek) na narz─ůdach rodnych i ┼╝aden lekarz nie potrafi si─Ö wypowiedzie─ç co to jest i co z tym zrobi─ç to polecam wizyt─Ö u dr Pawluka. b─ůd┼║ spokojna, r├│z jest modny... x [link widoczny dla zalogowanych]
czyli prawdopodobie┼ästwo wynosi 1/120*44*45*46*47*48*49 Rop─Ö mam od 2 miesi─Öcy i ┼╝adne riwanole ani nic nie pomaga a lekarz mnie opitoli┼é ┼╝e tak p├│┼║no przychodz─Ö. choc moze ci sie wydawac, ze na co dzien makijaz wychodzi ci ok, to w dzien slubu rozne rzeczy moga sie wydarzyc, wierz mi, ja mialam dosc duzo przygod dlatego profesjonalistka ktora zajmie sie twoja twarza jest niezbedna. ci─ůgle mam nadziej─Ö tylko, ┼╝e czytanie o chorobie akurat wp┼éywa na mnie destrukcyjnie, kiedy┼Ť chcia┼éam ─çpa─ç, a by┼éo to po lekturze my, dzieci z dworca zoo Nie ┼╝a┼éuj─Ö wydanych pieni─Ödzy (11 tys. tokso p/c w kl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem otwarta na ludzi, ale nigdy, przenigdy nie zwiazalabym sie z kims tego wyznania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy tym cieple nie moge sobie pozwolic chodzic w golfie hihi bo powiedza ze jestem nienormalna.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale nigdy nie byłam tak grubaska jak teraz!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od operacji mijaj─ů 4 miesi─ůce.

Ja chodze do p. [link widoczny dla zalogowanych] Po pierwszym dniu pracy mogę stwierdzić, że nie było tak źle
b. Witam,Ja polecam salon na ul.daszy┼äskiego 19 Extreme !!Mi┼éa i naprawde fachowa obs┼éuga,w szczeg├│lnosci Pani Natalia na recepci Co do Fryzjera to by┼éam u Pani Kasi i u Pani Asi,r├│wnie┼╝ polecam,mi┼ée z poczuciem humoru panie ,┼Ťwietnie zadba┼éy o moje w┼éoski,,napewno tam wr├│ce ceny super!!!Polecam naprawde Czyta┼éam te┼╝,ze jest takie Towarzystwo Bada┼ä i Stosowania Metody Ilizarowa A.S.A.M.I Poland.Lekarze z poszczeg├│lnych klinik spotykaj─ů si─Ö robi─ůc konferencje na kt├│rej omawia si─Ö leczenie,przypadki,metody. Ludzie zamiast pr├│bowa─ç co┼Ť naprawia─ç wol─ů to rozwali─ç my┼Ťl─ůc, ┼╝e nast─Öpnym razem b─Ödzie lepiej ... niedawno przezyli┼Ťmy sw├│j pierwszy raz. [link widoczny dla zalogowanych]
Nalezy jesc przy redukcji 0, 8 do 1 gr na kg cia┼éa. Po pierwszej ci─ů┼╝y i porodzie na Dyrekcyjnej, gdzie w asy┼Ťcie nastu student├│w, kilku powa┼╝nych nieporozumie┼ä i wielu pomy┼éek, po za┼éo┼╝eniu 26 szw├│w na zewn─ůtrz i od ┼Ťrodka, niepotrzebnej punkcji zrobionej na potrzeby student├│w,zszarpanych nerw├│w, przep┼éakanych nocy, omijam szpital na Dyrekcyjnej szerokim ┼éukiem a moje zaufanie do ginekolog├│w osi─ůgn─Ö┼éo dno. Taka J wazne ze przeprosil dzidzia wazniejsza niz zwady Witam Maaadzik i Jola 67 Zgodna jest opinia wybitnych autorytet├│w medycyny holistycznej z ca┼éego ┼Ťwiata, ┼╝e zdecydowana wi─Ökszo┼Ť─ç chor├│b ma sw├│j pocz─ůtek w jelitach, kt├│re w wyniku zaburze┼ä trawiennych, zawieraj─ů substancje i mikroorganizmy szkodliwe przedostaj─ůce si─Ö do wn─Ötrza cia┼éa. cutting crew-i just died in your arms tonight ze jestes fanka os
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hej!!!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Ogame Strona G│ˇwna » About Ogame » Trzymajcie kciuki za mnie a ja za was W nas jest si┼éa i d
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group